Langkawi trip

Assalamualaikum semuaa . disebabkan aku rindu sgt dgn  demee niii aku nak tulis jgakk  , heheeh .harinii aku nak kongsi sikit pengalaman ak n my school friends n especially my lovely warden pegi lawatan ke langkawi 😁 ak pegi under bka , alaa kira mcm org2 kuat kt asramaa . Kami melancong kat lngkawi tu selama 2days 1 nightt (eh yeke hahha aku tak ingat sgt la )😅kitaorg rsse berbaloii sgt sbb tambang pon tak mahal sgt , dapat tidur dekat homestay yg selesa n paling penting bnyak tempat yg besttt   . Aku rse ni trip yg paling bestt ak penah pegi spanjang duduk kat asrama tuu , yelaa mna tak nya klo pi melawat pon mesti dekat2 je tak kl , perak.......tak shah alam , tg malim 😂😂 . Kali ni aku dapat pi jauh sikitt hehehe last year knn . Aku mmg dah bnyk kli dah pi  lngkawi ni  *dah lama timekecik2 dulu selalulaaa* haha  ,tp bila pi dgan kawan ni rse lain sikiitt .Tapii yang paling  penting spanjng kami pi tu smua happy n warden2 pon seronok. Dah la tu nak tulis panjang2 pon bukan hampaa nak baca pon 😂kami belanja sikit gambaq buat hampaa

first ,nak pegi langkawi ofc la naik feri kannnn ,takkan nak berenang pulakk .hahahah. Ni smua muka kanak riang yg tak sabar nak naik feri .


okeh, bila dah smpai langkawi nii , mestila pi tangkap gmba dgn puan  helang pulakkk , benda wajibbb buat bila smpaii situ , maaf lee helang  separuhje tinggal hahahha



Ni pulak jambatan yg ade dekat2 tugu helang tu . kami tgah buat aksi ultraman najihah ahahahah, waktu ni tgh tunggu bas dtg ambik kami pi homestayy , so kami punn membuang masa la disituuu . melawat kawasann

keesokannya  , sebelum kami pi  3D art nii , kami ade masuk tempat yg kene pkai spek3D  pastu ade dinasour ,ya Allah sakit tekak ak menjerit , mcm real dooo benda2 tuu. kat tempat situ bukan je ade art tu tpi ade jugak skycab , skydome ada bnyak lagi aku tak ingat dia macam 4 in 1 laaaa .. klau bleh ambik yg pakej  dapat murah sikit.
nampak tak betapa hebatnyaa org yg buat nii, aku yg besar ni pon bleh jadi kecik >_< . ilusii mata
monster rina dan Anith nak makan kitaorg , HELPP ! *sbnrnya ak kat tepi tu x tau nak buat apee , hahaha , izza je win
bila dah masuk tuu aku kaku sbb bnyakkk gilaaa art2 3D , SUMPAH semua cantikkkk, nak je ak tangkap semua art tuu tapii kami x bleh lama2 kat situuu .... guys tgok tuuu yg dugong pon bleh jadi duyung ahagaahaha
 
izza bersama ketua warden kitaaaa n anak2 nyaa . Nak terbang kemana tu ramai2 , haha , aniq si kpop, 
kesian si najihah sorg  ni  tak pasal2 kene tendang ,, haahahah . sebenarnya bnyak lagii gmbar nak tunjuk kat 3D art niii  tpi tu  jela kott , bnyak lgi nk tunjuk yg lainn niii

yg ni pulak kami dah naikkk cable car , masha Allah nak naiknya pon punyalaaaaa pnjang dgn org yg padat fuhh . mereka smua ni mmg nampak cm happy .deep inside  Hanya Tuhan saja tahu betapa penakutnya mereeka ni . aku naik dgn deme ni smua jeritan aku dngarr hahahaha padahal xde pape pon , yg paling x bleh bla ade plak la laki  ni takut sgt smpai baca ayat al-quran *alhamdulillah
yg diorg nii pulak dlam cable car lain , yg deme ni rilek jee , siap boleh main game lagi dalm tu kecuali fafa . dan mereka pon ape lagi kacau la si fafa tu hahahaa 

selepas menaiki cable car yg scary tu  kami pun  smpai di atas kayangan , kata ats tu die rse sejuk sikit n bnyak kabuss . yg menariknya  kat tepi2 tu bnyk kunci2 org beli untk kenangan .













No comments:

FEATURED

Resepi cili boh 'padu' (special)

POPULAR